onsdag den 13. juni 2012

35 timer og 21 flyttekasser tilbage

Så er der 35 timer til flyttefolkene banker på døren Forvirret smiley og lige nu er det svært at sige, om det ender i panik i morgen nat eller om alt er klar og vi er fuldstændig rolige.

Et er helt sikkert – lige nu ser det totalt kaotisk ud Griner højt, men jeg tror nok der er styr på det meste.

Opvaskemaskinen er ved at køre sin sidste tur her i huset, og når den er færdig og indholdet er afkølet, kan det sidste køkkengrej pakkes. Så står der kun lidt pålægchokolade og morgenbrød, te og kaffe tilbage. I morgen aften bliver det vist pizza, der kan spises direkt af pakken.

Rundt i de øvrige rum mangler der stadig lidt forskelligt, så de sidste 21 kasser skal nok blive fyldt. Til allersidst pakkes skrivebordet og alt hvad dertil hører, og så bliver der tavshed, til vi har fundet en ny plads til pc med tilbehør. Heldigvis bliver vores netforbindelse også flyttet på fredag, så vi skulle gerne være oppe og køre igen fredag eftermiddag Smiley med åben mund. Ellers får drengene jo også abstinenser Djævel

Og så lige lidt om drenge og værelser og flytning – sidste weekend bad jeg begge mine poder om at få lagt vasketøj ned til vask, da maskinen jo kobles fra og jeg ikke ved, hvornår den kobles til igen. Og hvad får man så? – så får man 6 maskiner tøj lagt ned til vask, hvad har de tænkt sig, jeg har ligesom kun to tørrestativer og ingen tørretumbler. Møgunger – godt det var godt vejr, så tøjet tørrede hurtigt.

Begge to er selvfølgelig først gået i gang med pakning lige her i sidste øjeblik, så i morgen tager vi igen en tur til genbrugspladsen med sække til udsmidning – jeg skal ikke risikere, at en flyttemand får taget en pose med, og de fortryder det de en gang har smidt ud.

Nå nu er opvaskemaskinen vist færdig, så jeg går ud og pakker de sidste kasser for i dag – prøver at lade være med at gå i panik over at der stadig mangler en del og håber det bliver en kort arbejdsdag i morgen, så vi kan se at blive færdige.

Godnat og sov godt Flirt - kvinde

7 kommentarer:

  1. Ønsker dig held og lykke med flytningen!
    Det bliver så skønt at pakke ud i stedet for at pakke ned;D

    :-) Dorthe

    SvarSlet
  2. Held og lykke med projektet.

    SvarSlet
  3. Pøj pøj med det hele! Det er så godt når det er overstået!!!

    SvarSlet
  4. Held og lykke, selvfølgelig skal det hele nok klappe..Det bliver godt når det er overstået, og når du er faldet lidt på plads eller du trænger til en pause så må vi mødes og køre en tur sammen...;-D

    SvarSlet
  5. Pyha, det er hårdt at flytte - jeg håber, alt går går godt og uden problemer. Kh

    SvarSlet
  6. Uha jeg misunder dig ikke dit flytteri, men der bliver helt sikkert godt når I er kommet på plads og i orden det nye sted.
    Kh Inge

    SvarSlet
  7. Held og lykke med flytningen... og jeg tror bestemt du når det hele uden panik... som altid... og bliver jo dejligt når man skal til at pakke ud og starte på en frisk... vi snakkes ved når der kommer lidt ro på igen... Knus og kram

    SvarSlet