torsdag den 15. december 2011

Begavet

Jeg er blevet begavet i dag.

Som tak for hjælpen til vores julefrokost i firmaet - hvor jeg trådte til, da en anden blev syg - har jeg fået en dejlig gave ...

IMG_2412

Der er chokoladehjerter og marcipanbrød fra Summerbird, brændte mandler, Amarettini makroner fra Italien, Rio Verde X-mas kaffe fra Brasilien, Cantuccini mandelkager og Barbera D'Asti vin .... umm jeg glæder mig til at smage .... og sender en venlig tanke til vores HR-afdeling, der altid er gode til at sige tak for hjælpen.

Tror hjerterne skal gemmes til kæresten kommer i weekenden, mon ikke der bliver lejlighed til at dele et hjerte Smiley, der blinker

8 kommentarer:

  1. Uhm... Det er noget af en lækkerbid. Så er der noget ved at blive påskønnet. God fornøjelse med det hele.

    SvarSlet
  2. Lækkert at blive forkælet og ser meget lækkert ud... Knus

    SvarSlet
  3. Nøøøj sikke en lækker gave at få, så er det jo en fornøjelse at træde hjælpende til...;D

    SvarSlet
  4. Dejligt at blive påskønnet :-)
    Og jeg kan læse at du har været meget produktiv de sidste par dage :-)

    SvarSlet
  5. Dejligt at det bliver påskønnet at nogen yder lidt ekstra..

    SvarSlet
  6. Hvor ser det lækkert ud! Tænk at have en HR-afdeling der deler gaver ud. Dejligt at være påskønnet! Kh

    SvarSlet
  7. Tak alle sammen, ja det er dejligt at blive påskønnet, også selv om vi faktisk laver det meste arbejde i arbejdstiden. Og så er det dejligt, at det både går godt og der er nogen der tætter pris på ens indsats.
    KH Anette

    SvarSlet