mandag den 29. august 2011

Der er så meget kvinder ikke forstår

Og jeg forstår mig altså ikke på reklamer.

Tag nu denne her:

En ung kvinde står på badeværelset og ser på en graviditetstest, går glad ind til en mand der ligger i sengen og fortæller, at hun er gravid. Manden svarer "Hvad vil du have, jeg skal sige til min kone?"

Så kommer teksten: Tal med en bank der forstår dig - Spar Nord.

Forstår Spar Nord, at deres kunder er deres ægtefæller utro? og hvordan er det lige, de vil hjælpe dem økonomisk i den situation?

Ja, jeg ved ikke med jer, men det er ikke en bank, jeg får lyst til at besøge. Og da slet ikke se nærmere på som min eventuelle kommende bank.

Hvem er dog kommet på den idé, at det skulle kunne skabe nye kunder?

En ting er, at der er opstået datingsider for utro ægtefæller - det er absolut usmageligt. Men en bank, det er da et sted, jeg skal have tiltro til og slet ikke sammenligne med utro mænd.

Må jeg anbefale Spar Nord at finde sig et nyt reklamebureau.




7 kommentarer:

  1. Guuuuuuuuuuud hvor pudsigt ! - så reklamen for 10 min. siden og har lige øffet til manden, at det var en dybt latterlig reklame !

    SvarSlet
  2. Nogle gange er de reklamer sgu ikke særlig gennemtænkt..;)

    SvarSlet
  3. Bettina: Pudsigt :o) Ja den er latterlig, gør mere skade end gavn i mine øjne.

    Annemarie: Nej det er ikke særligt gennemtænkt, jeg kan i hvert tilfælde ikke finde pointen.

    KH Anette

    SvarSlet
  4. Og det har sikkert været meget dyrt at få lavet den latterlige reklame ;-) Kh

    SvarSlet
  5. Ja synes også det er en meget mærkelig reklame og synes ikk den gi nogen mening men sidder jo også tit og er kreativ mens jeg lytter til tv'et...

    SvarSlet
  6. Tak - troede jeg var "fatsvag" - dejligt at høre andre ikke fatter den heller.

    SvarSlet
  7. Madame: Ja, helt sikkert, underligt de ikke er mere kritiske med, hvad de bruger deres penge på.

    May Britt: Den bliver altså ikke bedre som "hørespil" ;o)

    HelleV2: Nej Helle det er ikke dig, der er noget galt med :o)

    KH Anette

    SvarSlet