onsdag den 24. november 2010

Gode dage!

I dag bliver en god dag!

Det er jeg sikker på. Til morgen tog jeg mig selv i at stå og nynne over madpakkerne, og når jeg nynner, mindes jeg altid min mormor og morfar - to fantastisk dejlige mennesker.

Som barn var jeg meget tit med i deres sommerhus, så kørte vi i deres folkevogns-bobbel. Morfar kørte, mormor sad ved siden af, og jeg på bagsædet. Hele vejen nynnede de begge to - ikke den samme sang, men hver sin. Og bagved sad jeg og lyttede og så ud af vinduerne. Deres nynnen blev kun af brudt af lidt snakken ind imellem.

Når vi kom frem skulle der handles i brugsen - med dividente. De ture og det sommerhus er fyldt med så mange gode oplevelser, at der er nok til at fylde mange dage med gode minder.

Så kommer de gode dage ikke af sig selv, vil jeg huske på alle de gode oplevelser - og så skal det nok blive en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar