onsdag den 28. december 2011

Juleleg

Lige inden al julepynten forsvinder – der er kun juletræet tilbage – skulle jeg lige lege lidt.

Og det er lige netop derfor juletræet har fået lov at stå, jeg skulle nemlig lege med en af glaskuglerne, så her er min stue i en helt ny form.

Det er nemt nok at tage billedet, det svære er ikke selv at komme med – i første forsøg sad jeg selv ved skrivebordet, men hold da op en sjov facon man får, det pyntede ikke.

Nyt forsøg med kameraet på stativ og mere lige for kuglen, så kom hele stuen med – det gjorde kameraet så også, hvilket heller ikke er så kønt …

_MG_5646

Sidste forsøg med kameraet lidt skjult ude til siden, så kom også noget af spisestuen og køkkenet med – og jeg skulle godt nok langt ind i spisestuen for ikke at komme med igen, men nu lykkedes det …

_MG_5650

Det er skønt at lege …

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte billeder, Anette! Skøn idé at fotografere en glaskugle, som spejler omgivelserne. Kh

    SvarSlet
  2. Super flotte billeder... Knuzz

    SvarSlet
  3. Flotte resultater.

    Den med fotografen med på billedet, har jeg grinet meget af, når der er badeværelsesbilleder i boligannoncer ;0)
    kh Kari

    SvarSlet
  4. Hvor er det et flot skud :-)

    SvarSlet
  5. Anne Marie: Tak ;o)

    Madame: Tak, ja det var sjovt at se hvordan det hele blev spejlet.

    May Britt: Tak ;o)

    Kari: Tak, ja man skal passe på med de spejle :o)

    Pia: Tak :o)

    KH Anette

    SvarSlet
  6. Fed3 billeder Anette.. jeg har leget med samme opsætning, dog uden stativ, det lykkedes mig ikke at fange den helt rigtige vinkel.. Men det gjorde det for dig.. flot arbejde.. :-)

    SvarSlet
  7. Høhø.. det der ord Fed3.. byt 3-tallet med et t, så giver det bedre mening. :-)

    SvarSlet
  8. Jepsen, det er igennem øvelser, at man opbygger kendskab.
    Jeg mener, at kunne se en missekat i halvanden meters højde :)

    Rigtigt godt nytår Anette.

    SvarSlet
  9. Inge: ;o) Jeg forstår sag3ens talord. Der skulle flere forsøg til, men stædighed belønner sig nogle gange.

    Kim: Ja, men det er også gennem øvelse det bliver sjovt. Det er rigtigt, den lille kat Lulu ligger i sit klatretræ. Til at starte med fulgte hun ivrigt med i hvad der foregik, især ville hun gerne være med når jeg stod og fægtede med selvudløseren. Men til sidst gav hun op og lagde sig ned!

    KH Anette

    SvarSlet