tirsdag den 1. november 2011

Luksus hår og hudpleje til 50%

I dag kommer jeg med et reklame-indlæg. Det er ellers ikke det, jeg gør mig mest i, og normalt gør jeg mig heller ikke så meget i luksus hår og hudpleje, men når det pludselig er til halv pris, bliver selv jeg interesseret - og måske har du det som mig, så nu sender jeg reklamen videre.

Hjemmesiden ezzence.dk holder fødselsdagsfest med rabatter på 50% og mere på skønhedsprodukter.

Og det er kun i dag.

Så vil du forkæle dig selv eller andre, kan julegaverne nu købes i god tid, med god rabat. Det er da win win!

Jeg har købt min egen julegave :o)


1 kommentar:

  1. Det var en rigtig fin rabat, men kun i går altså. Jeg abonnerer på 'Dagens bedste', som hver dag sender vilde tilbud til min mailbox. Nu jeg kigge på ezzence.dk

    Kh

    SvarSlet