onsdag den 9. marts 2011

Hvor er jeg heldig ...

Hvor er jeg heldig - der er mennesker omkring mig, der tænker på mig.

Forleden kom min kæreste med 2 bøger til mig. Han havde tid til overs inden en aftale, og brugte tiden på at finde 2 bøger til mig, noget han ellers aldrig har turdet kaste sig ud i. Han er god til at komme med gaver, men bøger har han aldrig før turdet købe. Og han ramte plet med sine valg.

Da jeg kom på arbejde dagen efter, fik jeg en mail fra en rigtig god kollega, der stod en overraskelse til mig i køleskabet. Dagen før havde der været kiksekage til frokost, men jeg var ikke på arbejde. Og hun ved hvor meget jeg holder af kiksekage, så hun havde taget et stykke med op og sat i køleskab til mig, så jeg ikke skulle gå glip af den lille lækkerbidsken - mums.

Hvor er jeg heldig ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar