torsdag den 12. februar 2015

Så er jeg i luften

Så fik jeg de sidste detaljer på plads, og min nye hjemmeside og blog er i luften på den rigtige plads AKFoto.dk

Nogen af jer har smugkigget på testsiden og givet tilbagemeldinger, tak for det.

Der er stadig småting, jeg gerne vil have ændret eller tilføjet, men det kommer hen ad vejen. Nu fungerer siden som den skal, og jeg er klar til at fylde billeder og tekst på.

Jeg håber du har lyst til at følge med.

Denne blog lukker ikke, den vil jeg fortsat bruge til mere "ikke fotorelaterede" emner, men der bliver måske ikke så mange af dem. Men det har der jo ikke været et stykke tid, så det er jo ikke den store forandring.

Til gengæld håber jeg, at jeg nu får lidt mere tid til at følge med hos jer derude i blogland ...

På gensyn :-)

6 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye hjemmeside, det ser rigtig godt ud Anette. :-)

    SvarSlet
  2. Ja, tillykke med den, Anette - din nye hjemmeside er superflot :-) Kh

    SvarSlet
  3. Tillykke med din nye side og jeg kan sagtens sætte mig ind i, at der har været meget arbejde med at få der hele på plads. Det ser godt ud.

    SvarSlet