søndag den 18. januar 2015

Der har været lidt stille

Ikke fordi pc-arbejdet har ligget stille. Tvært imod, jeg har bare arbejdet et andet sted.

Jeg er i gang med at opbygge helt ny hjemmeside og blog.

Bloggen her og fotobloggen fungerer jo udemærket, men min nuværende hjemmeside har en del uhensigtsmæssigheder. Blandt andet kan gallerierne ikke ses på tablets og telefoner, og det går jo ikke i dag, hvor stort set alle har en af delene i lommen.

Så jeg har været i gang med en helt ny hjemmeside og bygget op helt fra bunden i WordPress, som er et nyt værktøj for mig. Det kan godt give lidt ekstra grå hår. Men nu er den vist ved at være på plads.

Du må gerne tage et smugkig ...    lige nu hedder den wp.akfoto.dk.



Om ikke så længe skal den lægges rigtig på plads og erstatte den nuværende AKFoto.dk - det vil være næste udfordring ...

Hvis du tager et kig på den nye side og finder noget, der kunne være bedre eller ikke virker, må du meget gerne give mig kommentar.


6 kommentarer:

  1. Tillykke - det er en meget smuk hjemmeside, du har lavet, Anette!
    Jeg har det ikke godt med Wordpress. Der er flere, jeg ikke kan kommentere hos, uden jeg forstår hvorfor, da det ikke er hos alle.

    SvarSlet
  2. Tak Madame, så må jeg hellere holde ekstra øje med kommentarerne, når den går i luften. Du må endelige skrive, hvis der bliver problemer.
    KH Anette

    SvarSlet
  3. Jeg har kigget lidt rundt på din nye blog fra iPad og det fungerer rigtig fint.
    Det er super lækre billeder du deler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, både for respons og ros :-)

      Slet
  4. Jeg har surfet lidt rundt på din nye blog fra min stationære pc, Der er det nogle små pop op vinduer, og meget anderledes end jeg før har set. Sådan noget skal man, (eller jeg) lige vænne mig til. Billeder fejler bestemt ikke noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia, tak fordi du kiggede og kommenterede på den nye blog, jeg håber du har lyst til at kigge med fremover, selv om du skal vænne dig til størrelsen.
      KH Anette

      Slet