søndag den 6. november 2011

Benzin og brændt gummi

Det blev en herlig dag til Scandinavian Custom Show i Bella Center. Der er noget for enhver smag. Jeg er fascineret af de flotte lakeringer på både biler og mc’er. Sønnen nød lugten af brændt gummi ved drifting arenaen til både drifting og stuntshow og Danmarks vildeste brænder – og det var vildt!

Det blev også til et hyggeligt visit hos Annemarie, der udstillede sin motorcykel i Vmaxchats standen.

Jeg tror bare jeg lader billederne tale for sig selv.

Først nogle af de flotte lakeringer:_MG_4962_MG_4963

Og her er det vist mere discotek end bil, tror den bil kunne spille hele hallen op til dans:

_MG_5200

Lidt humor var der også plads til:

_MG_5055

Og så til drifting show, godt jeg ikke sad som passager når de kørte i cirkler om deres
eget forhjul:

_MG_5104_MG_5101

Sådan ser publikum ud når et dæk springer med et brag inde fra al røgen. Her sprang
dækket så voldsomt at det fløj op og rev det ene sidespejl af:

_MG_5144

Sådan ser bilen ud bagefter, uden sidespejl og kun med fælgen tilbage på baghjulet:

_MG_5151

Til sidst Danmarks vildeste brænder, jeg gad vide hvor mange dæk der ryger på sådan
en weekend::

_MG_4988_MG_5160_MG_5006

_MG_5184

Lidt indkøb blev det også til, jeg elsker metalskiltene med de gamle reklamer, de her er fra BlikBixen.dk, hvor billederne også er lånt. Det sidste er til sønnen Smiley:

20111019214453482_mid[1]20111019211940570_mid[1]2011101919847136_mid[1]201110191920391_mid[1]

Jeg syntes stadig jeg har lidt gummirøg i næseborene Overrasket smiley

5 kommentarer:

  1. Herlige billeder du har fanget...Jeg var ikke over drifting-området, jeg kan ikke få vejret i al den røg, desværre..Der var rigtig mange flotte biler både med og uden painting, jeg synes også de er fine de gamle blikskilte..En god søndag aften til dig..;D

    SvarSlet
  2. Ojjj der har været gang i den i weekenden i Bella Centret, fede billeder du har taget derude.. :-)

    SvarSlet
  3. Annemarie: Tak, jeg trak mig også lidt bagud ind imellem, der var godt nok tilrøget ind imellem, men sønnen syntes det var herligt at se på.

    Inge: Ja der var virkelig gang i den, tak :)

    KH Anette

    SvarSlet
  4. Wauw, sikke nogle skønne billeder, du har taget! Jeg har en svaghed for den gamle Folkevogn, fordi jeg selv har haft adskillige - dog ikke helt så gamle :-) Kh

    SvarSlet
  5. Madame: Tak, ja der var masser at se på, og også nogle jeg godt ville eje ;O) men, men ... det bliver vist ved drømmen.
    KH Anette

    SvarSlet