mandag den 26. september 2011

Efterår

Efter en middag i godt selskab og med alt for meget mad i lørdags, gik vi en lang tur søndag.

Og det er sandelig blevet efterår derude. Jeg elsker (også) den tid af året, hvor farverne skifter, alting bliver gyldent og kurve fyldes med kastanier.

Det er da smukt …

_MG_3903 _MG_3910_MG_3911_MG_3912_MG_3927_MG_3935_MG_3941_MG_3974_MG_3977

På næste søndag skal jeg på svampe-foto-tur med SlagterSven og andre hyggelige fotografer fra  GodtFoto, så jeg håber på lige så godt vejr som i går. Og så måtte jeg jo lige øve mig lidt. Det er noget med at ligge på maven i skovbunden og se fjollet ud, men bare resultatet bliver godt, så pyt…

_MG_4028

Rigtig god uge til jer alle, lad os håbe på en lang og varm eftersommer.

7 kommentarer:

  1. Smukke billeder af efteråret, det er en smuk tid..;D

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukke og farverige billeder, du må hellere have vandtæt tøj på, hvis du skal ud og ligge på maven i den fugtige sko bund.. :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle vidunderlige billeder, Anette! Efteråret byder på sanselige motiver, der næsten overgår sommeren - med dis, mos og en magisk eventyrstemning. Glæder mig til billeder fra din svampefototur :-)
    Kh

    SvarSlet
  4. Fantastiske billeder af efterår... de er bare smukke og ja det er en dejlig årstid... og heldigvis har de lovet nogle dage med godt vejr... skønt... Knuzz

    SvarSlet
  5. Annemarie: Tak, ja det er en smuk tid og farverne ændrer sig hele tiden.

    Inge: Tak, jeg har et liggeunderlag med, det bidrager også til morskaben at få det rullet ud og ind hele tiden :o)

    Madame: Tak, ja der er så fantastisk mange motiver på denne årstid, lige noget for en naturelsker og fotograf.

    May Britt: Tak, godt at vejret holder, det vil bare være så ærgerligt, hvis vi får regn på søndag.

    KH Anette

    SvarSlet
  6. Jo, billederne du har skabt er flotte Anette. Men jeg vil gerne fremhæve at jeg synes det sidste - det af svampene, er noget ganske specielt i mine øjne. Lyset som ligger på paddehatten, den uskarpe baggrund, placeringen af paddehatten, og de små tynde svampe, der som små væsner søger mod højden, er simpelthen god fotokunst.

    Godt gået, siger jeg bare!

    SvarSlet
  7. Kim: Jeg takker, jeg er også selv glad for det billede, så det glæder mig, du kan lide det.
    På søndag går den store jagt ind på svampene. Denne her var ganske lille bitte, og jeg håber der også er nogle større i næste weekend.
    KH Anette

    SvarSlet