mandag den 4. juli 2011

ØV for en sommerforkølelse

Øv, jeg er forkølet, sidder bare her i min sofa og sidder.
Jeg troede ellers jeg kunne holde det stangen med mine japanske pebermyntedråber i sidste uge, men nej. I weekenden tog det rigtig fat, først tryggen i hovedet og så hoste.

Men selv om pebermyntedråberne ikke kunne holde det helt væk, er jeg sikker på det holder det nede på et - næsten - udholdeligt niveau.

Nu skal jeg bare blive rask, ferien venter i næste weekend, søndag går turen på mc til Tyskland sammen med klubben og kæresten. Heldigvis til et hotel, så er forkølelsen ikke helt væk, er der da en god seng at sove i.

Lige nu sveder jeg bare videre i varmen, og håber jeg kan svede det hele ud - jeg vil være rask !!!

6 kommentarer:

  1. Øv din stakkel, det er møgirreterende med forkølelser, håber den forsvinder ud af dit liv i løbet af ugen..;-D

    Knus

    SvarSlet
  2. Øv sikke noget - rigtig god bedring! Jeg håber, du når at blive helt rask, inden I rejser sydpå. Pebermynteoliedråber har jeg god erfaring med - det er som om, de tager det værste. Kh

    SvarSlet
  3. Annemarie: Tak, og ja det er møgirrirterende.

    Madame: Tak til dig også, jeg fik anbefalet pebermyntedråberne sidst jeg var forkølet og det hjalp, så jeg skyndte mig ud og købe nogle ny i sidste uge - og ja, det tager det værste og kan hurtigt give luft i næse, hals og bihuler.

    KH Anette

    SvarSlet
  4. Hvor der er en vilje er der en vej! Så rigtig god bedring til dig... Og god ferie, når du når dertil. Det lyder skønt med ferie på MC.

    SvarSlet
  5. Øv da også - det skal vist bare overståes!!

    SvarSlet
  6. Fru Olsen: Tak, jeg gør alt hvad jeg kan for at blive frisk og glæder mig til mc-ferien med gode venner.

    Kongmor: Ja, det skal bare overståes, så arbejdet er sat på hold, så kroppen kan få ro.

    KH Anette

    SvarSlet