lørdag den 7. marts 2015

AKFoto på Facebook - og andre gode ting

Jeg roder stadig med den nye hjemmeside og blog. Blandt andet med at få en eller anden notifikation på, så man kan tilmelde sig og få info om nye indlæg.

Men det går ikke så stærkt, når arbejdet også skal passes og der er planer i weekenden.

Så da det drillede på hjemmesiden i går, tænkte jeg, at det måske var nemmere at få lavet den Facebook side, der længe har været planen, og voila ... det tog ikke ret lang tid, så nu kan AKFoto også findes her:


Og så er der vist ikke tid til ret meget mere hjemmeside-roderi i denne weekend. I aften har jeg endelig fået lov at fotografere den ældste søn - han træner vægtløftning 1-2 timer hver dag og har fået en rigtig flot krop, så mor vil selvfølgelig gerne fotografere. Men der skal hele tiden lige trænes lidt her og der først. Men nu har han fundet en sød kæreste og de vil gerne fotograferes sammen, så for første gang i flere år (og ja det er flere år) får jeg lov at fotografere ham. Jeg glæder mig ...

Og i morgen er der også gode ting i vente, vi skal for 2. gang i Operabio. En dejlig oplevelse vi prøvede for første gang i februar, hvor vi så Den glade Enke. I morgen står den på Tjajkovskij's Jolanthe og Bartók's Hertug Blåskægs borg transmiteret fra The Metropolitan Opera.

Det er Nordisk Film Biograferne der kører Operabio, du kan se programmet her. Det kan varmt anbefales.


2 kommentarer:

  1. Operabio er også noget, vi har de allerbedste erfaringer med. Tillykke med din nye Facebook-side! Kh

    SvarSlet
  2. Tak Gitte,det var to fantastiske operaer vi så i dag :-)
    KH Anette

    SvarSlet