onsdag den 24. september 2014

Art Copenhagen

Jeg var på Art Copenhagen i weekenden.

Hold da op, hvor var der meget kunst og i alle mulige afskygninger fra malerier og fotografier til papirkunst og skulpturer ...



















Jeg forelskede mig i et maleri, det var bare sådan en af de gange, hvor det siger klik, lige når man ser det. Jeg var tilbage flere gange og se på det - jeg var  tæt på at købe det, men prisen var lidt for høj. Og høj nok til at dække turen til et af min drømme rejsemål. 

Jeg lod det hænge og drømmer videre om at komme til Svalbard og fotografere isbjørne - og ellers har jeg navn på både galleri og kunstner :-) 


Har du også prøvet, at der var noget, du bare måtte eje, og kunne du modstå fristelsen?

5 kommentarer:

  1. Svalbard og isbjørne vil jeg også gerne opleve. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lyder det ikke spændende. Jeg arbejder på at finde ud af hvordan man bedst kommer derop.

      Slet
  2. Need to have eller nice to have. Og pludselig bliver nice til need. Jo det kender jeg godt. Men ind imellem er forhindringerne så stor, at tankerne må i sving igen og projektet skrinlægges.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis Susanne :-) - og ret ofte må man vælge - og vælge fra. Desværre.
      Havde vi haft ca. 75.000 i baglommen på den tur, var der kommet nogle rigtig spændende ting med hjem, men det havde vi ikke lige - hverken i baglommen eller i banken.

      Slet
  3. Sikke en spændende udstilling! Og jeg kan bestemt godt forstå, du har lyst til at komme til Svalbard og fotografere isbjørne. Kh

    SvarSlet